Megaconcert in Vancouver - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Ruud Westra - WaarBenJij.nu Megaconcert in Vancouver - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Ruud Westra - WaarBenJij.nu

Megaconcert in Vancouver

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

31 Augustus 2011 | Canada, Ottawa

Ik liep laatst door de stad toen ik een affiche zag met de tekst:

Blink 182 + My Chemical Romance (pre-concert with Rancid and Against Me)

Ik dus meteen naar de ticketshop om te informeren naar de prijs, en het was 'maar' 55 dollar...

Ik heb iedereen gevraagd of ze mee wilden, maar de mensen wilden niet, vonden het te duur of zaten op het strand in Hawaii (tsja, geef ze eens ongelijk) dus ben ik maar in mijn eentje gegaan, en dat was ook helemaal niet slecht bleek achteraf.

Het concert begon om 7 uur en als rasechte Nederlander was ik dan ook om precies 7 uur in het ijshockeystadion van Vancouver, waar het concert was die avond.

'Against Me' begon de avond, en hoewel ik helemaal niet van hun bestaan afwist, waren ze toch redelijk bekend. Ik vond er niet zoveel aan dus zat meer ongeduldig te wachten op de hoofdact. Maar voordat het zover was kwam ook nog 'Rancid' op het podium. Deze band bleek iets bekender te zijn, maar ik had nog steeds nooit van hun gehoord. Om 9 uur kwam dan eindelijk de band waarop ik gewacht had, 'My Chemical Romance', en die begonnen meteen met mijn favoriete nummer (Na Na Na) in combinatie met een fantastisch intro. Ze speelden 45 minuten, en daarna was het tijd voor 'Blink 182'! Dit was een prachtig optreden met mooie lichtshows en lasers. Uiteraard was de muziek ook erg goed en heb ik zelf nog de longen uit mijn lijf geschreeuwd waardoor ik de volgende dag amper te verstaan was op het werk.

Er komen dit jaar nog veel bekende artiesten naar Vancouver, dus even kijken of er nog meer goedkope kaartjes te krijgen zijn.

Kesha?
Kings of Leon?
Avril Lavigne?
Foo Fighters?
Judas Priest?
Jay-Z met Kanye West?

Of gewoon naar een optreden waar dit stadion voor gebouwd is, een wedstrijd van de Vancouver Canucks?

• 06 Oktober 2011 - 06:25

Sybrig:

Nu ik van mijn meisie hoor hoe geweldig leuk het is de reacties van mensen te lezen en hoe jammer het is dat sommigen niks achterlaten............
    Super wat jij daar allemaal meemaakt daar, say hai to the family Followill ;) Mocht je ze bezoeken in Vancouver.
    Have fun!!!

• 15 Oktober 2011 - 21:25

Mam:

hier een oproepje voor een ieder die deze stukjes van Ruud leest,willen jullie een reactie plaatsen?Dan word Ruud gestimuleerd om er mee door te gaan,want anders is het net of niemand ze leest.Veel lees plezier,
    Ellen Westra